Hoe het werkt

Kies je documenten en beantwoord de vragen

Selecteer de documenten die je nodig hebt en beantwoord de bijbehorende vragen in ongeveer 10 minuten.
2-01-01

Relax

Onze specialist gaat direct aan de slag voor je. Onze specialist neemt telefonisch contact met je op om alles door te nemen. Relax jouw taak zit erop.
3-01-01-01

Snelle levering

Heb je de documenten snel nodig? Kies voor onze spoed service: binnen vier uur ontvang je de documenten in de je inbox!

Alles wat je wilt weten

Je hebt juridische documenten nodig anders had je onze website vast niet opgezocht. De eerste stap is gezet, want wij kunnen je daar heel goed aan helpen.

Welke documenten heb je nodig?

Weet je al welke documenten je precies nodig hebt? Onder documenten in het menu vind je alle documenten die wij op maat kunnen leveren. Bij elk document vind je meer informatie zoals wanneer en waarom je dat document nodig hebt. Mocht je er daarmee niet uitkomen, stuur dan een chatbericht naar onze Pieter. Hij helpt je graag op weg!

Aanvragen

Wanneer je weet welke documenten je nodig hebt ga je aan de slag met het aanvragen van de documenten. Hier kun je alle documenten aanvinken die je wilt afnemen. Je krijgt van ons korting wanneer je meer dan 1 document afneemt.

Vragen beantwoorden

Vervolgens stellen we je online een aantal vragen. Op basis van jouw antwoorden stelt onze specialist het document voor je op. Wanneer je niet precies weet wat je moet antwoorden kan je dat ons gemakkelijk via de chat vragen. Heb je niet alle relevante informatie bij de hand? Dan kun je via de knop rechtsboven een link naar jezelf sturen zodat je later verder kunt gaan waar je gebleven was. Wel zo eenvoudig.

Service pakket

Na het invullen van de vragen en de bedrijfsgegevens kun je een service pakket kiezen. We leveren de documenten standaard binnen 3 werkdagen. Heb je haast en moet je het document zo snel mogelijk hebben? Kies dan voor ons spoed pakket. Je ontvangt het document dan binnen 4 uur in je inbox als je de aanvraag voor 17:00 uur hebt afgerond. De spoed service is ook te gebruiken in het weekend. Wil je geen zorgen in de toekomst? Dan kies je voor het alles in één pakket.

Bevestiging en factuur

Wanneer je de aanvraag hebt afgerond ontvang je van ons een bevestiging en de factuur. De specialist gaat aan de slag met jouw aangevraagde document(en). Onze specialist neemt telefonisch contact met je op om alles door te nemen.

Levering

De documenten ontvang je wanneer deze klaar zijn in je inbox. Daarbij leveren we altijd gebruiksaanwijzingen zodat we zeker weten dat je de documenten op de juiste manier kunt inzetten. Heb je nog vragen dan kun je altijd contact opnemen met de specialist.

Meer dan 24893 klanten gingen je al voor

Veel gestelde vragen

Hoe krijg ik de documenten aangeleverd?

Je krijgt de documenten in een Word bestand zodat je zelf nog gegevens kunt aanvullen of aanpassen. Bij sommige documenten krijg je het document ook direct als PDF.

Hoe ontvang ik de documenten?

Wanneer onze specialist klaar is mailen we de documenten meteen naar je toe. Daarbij krijg je een gebruiksaanwijzing van ons zodat je de documenten ook op de juiste manier kunt gebruiken.

Hoe verloopt de betaling?

Je krijgt van ons een factuur bij je bevestiging. Je hoeft dus niet vooraf online te betalen. We hanteren een betalingstermijn van 14 dagen (zie onze algemene voorwaarden).

Kan ik de documenten vandaag nog ontvangen?

Ja, dat kan. Na het beantwoorden van de vragen kun je een service pakket kiezen. Wanneer je voor spoed kiest én op een werkdag vóór 17:00 uur de aanvraag afrond, leveren we de documenten al binnen 4 uur! Ook in het weekend kun je gebruik maken van onze spoed service. Standaard leveren we de documenten overigens binnen 3 werkdagen.

In welke talen moet ik de documenten bestellen?

Het is belangrijk dat jouw klanten, of jouw doelgroep, de juridische documenten kan begrijpen. Wanneer je in meerdere talen met jouw doelgroep communiceert zul je de juridische documenten ook in deze talen moeten aanbieden.

Sommige documenten zijn echter voor intern gebruik (zoals het verwerkingsregister en het privacy protocol datalekken). Die kun je afnemen in de taal die je intern hanteert.

Voorbeeld: jouw website is zowel in het Engels als Nederlands beschikbaar. In het bedrijf werken alleen mensen die Nederlands spreken. De interne documenten bestel je dan in het Nederlands. De documenten die voor je doelgroep/klanten van belang zijn neem je af in het Engels en Nederlands. 

In welke talen leveren jullie de documenten?

De meeste documenten leveren we in het Nederlands, Engels, Duits en Frans. Mocht je het document in een taal nodig hebben die we (nog) niet leveren, stuur ons een chatbericht of email! Dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Bestel jouw juridische documenten nu

Nederlands